برای مشاهده تصویر در حالت تمام صفحه ، به روی آن کلیک کنید
کد محصول2579
جنسیتمردانه
نوع گوهرخطی
جنس گوهردرّ نجف
اصالت گوهرطبیعی ، بدون اصلاح و فرآوری
نوشته نگینیا علی ادرکنی
نوع و سبک خطخط نستعلیق گود از راست
استاد خط و حکاکیجواد طایفه حیدری
امضا و توقیع حکاکطه
جنس رکابنقره
نوع رکابدست ساز
سبک و مدل رکابکمره دو پَر
استاد رکاب سازمصطفی کریمی
مهر رکاب سازتهران کریمی
فروخته شده

انگشتر دُرّ نجف اصل

حکاکی خط نستعلیق گود از راست عبارت “یا علی ادرکنی” توسط استاد جواد طایفه حیدری امضای “طه”

رکاب نقره دست ساز مدل کمره دو پَر (دو شاخ) سایز 59.5-60.5 ساخته استاد کریمی تهران

طول نگین 24.5 و عرض 13 میلیمتر

وزن انگشتر 10.9 گرم

فروش رفته

انگشتر دُرّ نجف اصل خط طه انگشتر دُرّ نجف خطی حکاکی جواد حیدری طه

۷:۵۷ ب٫ظ انگشتری خطی
انگشتر عقیق خطی مردانه ری احمد 7169 موجود
انگشتر عقیق خطی مردانه رکاب نقره دست‌ساز مدل فیلی با ابزار شیار بغل سایز 65 - 66 ساخته استاد عزتی با مهر ری احمد حکاکی سنتی خط نستعلیق گود از…
انگشتر عقیق خطی کوفی 7167 موجود
انگشتر عقیق خطی حکاکی دستی جدید با خط کوفی گود از راست متن الواثق بالله الغنی رکاب نقره دست‌ساز مدل بندی سایز 61.5 - 62 ساخته آقای شاهین حیدری سنگ…
انگشتر عقیق خطی طرح کهنه 2708_1 فروخته شده
انگشتر عقیق خطی طرح کهنه انگشتر عقیق خطی حکاکی ماشینی و غیر دستی آیت الکرسی به وسیله دستگاه تراش کامپیوتری سی ان سی رکاب نقره مردانه دست‌ساز مدل بندی پا…
انگشتر مردانه شرف الشمس خطی 7160_1 موجود
انگشتر مردانه شرف الشمس وزن 19.2 گرم سنگ نگین عقیق یمن کهنه خطی به طول 19.1 و عرض 10.6 میلیمتر رکاب نقره دست ساز مدل چنگ و هلال سایز 61.5…
انگشتر عقیق یمنی خطی مردانه 7165_1 موجود
انگشتر عقیق یمنی خطی مردانه کد 7154 انگشتر عقیق یمنی خطی وزن 16.9 گرم رکاب نقره دست‌ساز مردانه سایز 62 - 63 مدل فیلی هشت گوشه با ساخت سفارشی حکاکی…
بازوبند خطی نقره قاجار f446 موجود
بازوبند خطی نقره وزن کل 54.5 گرم حکاکی و ساخت به سبک دوره قاجار عمل استاد محسن حیدری متن بخش بزرگ وسط : ومن یتق الله یجعل له مخرجا و…
بهبهان ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۲ ب٫ظ

سلام و عرض ادب خدمت برادر و استاد گرامی جناب آقای بخشوده
امیدوارم که در زیر سایه یزدان همیشه تندرست و شادمان باشید. الهی آمین
آقای بخشوده یک نکته ای رو به عنوان درس خدمت استاد خودم پس می دهم. امیدوارم شاگرد خودتون رو ببخشید.
در کتب بلاغی یکی از عیوب فصاحت کلام را ” تکرار “می دانند، چراکه موجب آزردگی و ملال مستمع یا خواننده خواهد شد و حتی المقدور باید از این آفت و عیب کلامی پرهیز کرد،؛ مگر به مقتضای کلام در جایی واجب باشد که دست به تکرار زد.
با این مقدمه باید عرض کنم که در اکثر حکاکیهایی که از اساتید در جاهای مختلف می بینم، بیشتر چمله ها، اذکار و… تکراری و یا چند کلمه ای دیده می شود. جدا از اینکه فضای کوچک و محدود علت مهم و شاخصی در این میان است، چرا تکراری نویسی اینقدر زیاد است؟ می توان چنین فرض کرد که این کار ساده تر است یا پای ارادت خاصی در میان است. باور کنید منم به این اذکار و توسلات ارادت دارم و برای هنر و کار اساتید هم احترام تمام قائل هستم، اما چقدر تکرار تکرار؟!!
این همه زحمت کشیده شده اما تنوع و طرح جدیدی در خود ندارد. کاش اساتید سراغ آیه های دیگر و اذکار دیگری بروند و این تجربه را در کارنامه خود به یادگار بگذارند. شاید بنا به دلایل اقتصادی و بازاری نمی توانند دست به تجربه جدید بزنند(که خود علت مهمی است.) . اما باید اگفت که کار جدید خریدار های خودش را دارد . نباید از این کار هراسی داشته باشند. در دعای جوشن کبیر ، دعای کمیل و …. این همه ذکر زیبا هست یا در قرآن کریم این همه آیه زیبا و پر از رحمت هست اما توجهی به آن نمی شود.
آیا اساتید در جریان این تکرار و زدگی هستند؟! حتماً حضرت عالی درصدد پرهیز از تکرار هستید و می کوشید تا در این ورطه نیفتید.

علی رضا ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ ق٫ظ

نام مقدس مولایمان علی علیه السلام هرگز تکراری نبوده و به نظر بنده،بر روی در نجف شایسته آن است که نلم مولا و آنچه در مورد مولا علی علیه السلام است حک شود اگر نام مولا علی علیه السلام تکراری بود حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نام تمامی پسرانش را علی انتخاب نمیکرد،علی علیه السلام جدا کننده ی کفر و ایمان است کسانی که به دروغ ودر ظاهر به خدا و رسولش ایمان اورده بودند به ولایت علی علیه السلام ایمان نیاوردند و باطن خود را نشان دادند

انگشترهای فروش رفتهS RINGS
خبرنامه NEWSLETTERS
برای عضویت در خبرنامه اینترنتی وبسایت پارس جواهر لطفا ایمیل خود را وارد نمایید.